Hospital Tuanku Fauziah, Kangar, Perlis
Hospital Tuanku Fauziah, Kangar, Perlis
PIAGAM PELANGGAN

TERAS PIAGAM

Hospital Tuanku Fauziah komited untuk memberikan perkhidmatan secara profesional, berpasukan, penyayang, selamat dan berkualiti:

  1. Pelanggan berpuas hati dengan perkhidmatan yang diberikan dan disediakan (Pencapaian Kajian Kepuasan Pelanggan menunjukkan ≥ 90% pelanggan berpuashati).
  2. Setiap aduan akan diambil tindakan dan diselesaikan dalam tempoh 15 hari bekerja.
  3. Laporan perubatan disiapkan dalam tempoh ≤ 4 minggu (28 hari bekerja).
  4. Pesakit diperiksa oleh Pegawai Perubatan dalam tempoh 90 minit selepas pendaftaran di Klinik Pakar.
  5. Semua pesakit di jabatan Kecemasan akan diberi rawtaan dalam tempoh mengikut kriteria berikut:
    - Zon Merah: diperikasa segera
    - Zon Kuning : diperiksa dalam masa 15 minit
    - Zon Hijau : diperiksa dalam masa 90 minit
  6. Urusan discaj pelanggan akan diselesaikan dalam tempoh yang telah ditetapkan.
  7. Pesakit akan diberi perkhidmatan oleh Pegawai Perubatan Pakar sekurang-kurangnya satu kali sepanjang berada di wad.

KEWAJIPAN PELANGGAN

Kerjasama pelanggan adalah dimohon untuk:

  1. Mematuhi semua temujanji, peraturan dan garis panduan yang ditetapkan oleh pihak hospital,
  2. Bersedia dengan maklumat dan dokumen yang diperlukan,
  3. Menggunakan kemudahan yang disediakan secara bertanggungjawab.
Tarikh Kemaskini : 19 April 2023
Hospital Tuanku Fauziah, Kangar, Perlis
Pelawat

» Dalam Talian : 1
» Hari ini : 78
» Semalam : 88
» Minggu ini : 78
» Bulan ini : 1767
» Tahun ini : 20237
» Keseluruhan : 415861

Paparan Terbaik

ie mozilla chrome

resolusi 1360*768

PENAFIAN : Hospital Tuanku Fauziah tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai dari laman web ini.

Hakcipta Terpelihara©HTF2017 || Tarikh kemaskini : 18 Mac 2024